sobota, 5 października 2013

CAST

Cora Tarver, 22
Zrozumieć miłość - oto mój cel. Gdy kochałam, czułam że naprawdę żyję. Wiem też, że wszys­tko co te­raz mam, jak­kolwiek może się wy­dawać cieka­we, nie wzbudza we mnie entuzjazmu.

Niall Horan, 25
Kochając jednocześnie dwie osoby, wybierz tę drugą. Bo jeśli na prawdę kochałbyś tę pierwszą, nigdy nie zakochałbyś się w tej drugiej.

Logan McClain, 23
Najbardziej odczujesz brak jakiejś osoby, kiedy będziesz siedział obok niej i będziesz wiedział, że ona nigdy nie będzie twoja.

Evelyn Riggs, 20
Naj­lep­szym przy­jacielem jest ten, kto nie py­tając o powód smut­ku, pot­ra­fi spra­wić, że znów wra­ca radość.

Harry Styles, 25
Nienawiść jest dobra: gorąca, solidna, pewna. Nienawiść to nie to co miłość, nie można w nią wątpić. Nigdy. Nie znam nic pewniejszego niż nienawiść. To jedyne uczucie, na który się człowiek nie zawiedzie.

Leonie Horan, 26
Nasz związek to ciągle niedomówienia, brak zaufa­nia i trochę obojętności, a jed­nak trwa­my w nim, choć obo­je nie widzi­my sensu.

Zayn Malik, 22
Pielęgnuj swo­je marze­nia. Trzy­maj się swoich ideałów. Masze­ruj śmiało według mu­zyki, którą tyl­ko ty słyszysz. Wiel­kie biog­ra­fie pow­stają z ruchu do przo­du, a nie ogląda­nia się do tyłu. 

Ava Tarver, 24
To ta­kie piękne, pat­rzeć na szczęście in­nych ludzi bez zaz­drości i cie­szyć się swoim życiem. Nies­te­ty, piękno to rzecz raczej niespotykana. 

Merit Charls, 25
Każde nieszczęście, widziane z zewnątrz, wydaje się znikome bądź niezrozumiałe. Tę właśnie perspektywę trzeba przyjąć, jeśli chce się znieść życie.

3 komentarze: